Hai Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Singgah And Jangan Lupa Follow , Love U All
ツ Bismillahirrahamanirrahim ツ

Sabtu, Julai 27, 2013

Again Again Again with you !

Assalamualaikum .
hari yang cukup baik untuk berblog :/ . Alhamdulillah , Hari ini tak'ada apap-ii masalah , demam pun dah baik . isnin nanti just focus trial jep :') 
Hai iera What'wrong with you , y must you crying . please la iera haih -.- seriuss aku sunyii kot :'( sunyi tanpa orang yang aku sayangss . aku tak tahu apa yang fkirkan . i try to fkir postif tapi mcm ni la jadi , tertlau megharp susah kn diri sendiri sakit . hahaha ;') agak kecewa gak laa . kalau laa dia boleh faham skit je hurm . Aku nak dia dulu not yang skrg , Eh kau berubah tauu :') berubah sangat , hurmm sebb tu aku selalu fkir lain psl dia . ingat aku suke ke nak mengis sbb lelaki ni . x suka tau . and i'm also tired , tired sbbb susah nak bg dia faham . :') aku tak suka gaduh ngn dia , tapi tulaaa . aku layn dia baik . dia nak buat lawak yang x berapa funny dan secara x sengja dah skitkan hati aku , then bila aku ajak discuss dia x mau dengar . :') okeyyy . salah aku ke ? haih penat fkir bnda ni terus-ii aku rse penat kot nak layan perngai dia now . letih ;...........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Music is life