Hai Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Singgah And Jangan Lupa Follow , Love U All
ツ Bismillahirrahamanirrahim ツ

Isnin, Ogos 12, 2013

Dugaan :')

  malam, yang sunyi tanpa suara , senyap sepi tanpa bunyi . aku tanya diri aku sambil lihat kelangit . kenapa perasaan macam ni selalu ada setiap kali nama dia di sebut :') kenapa mata ini selalu berair tanpa sebab, dan berhenti tanpa di minta :') dan kenapa hati ini mula rasa takut , dan mula memikirkan sesuatu yang tidak aku inginkan , bakal menjadi kenyataan . kenapa ye ? haruskan perasaan ini muncul . haruskan sakit ini aku rasakan . kenapa aku rasa susah dan terlalu susah untuk melepaskan rasa sakit tu pergi . kenapa ye aku takut sangat , semakin aku simpan dan kenagkan kesakitan yang lalu  . semakin sukar aku ingin hadapinya . apa yang aku fkirkan , apa yang aku mahu sebenarnya . kenapa aku suka sangat fkirkan perkara yang lepas . kenapa aku benci dia . kenapa aku yang menderita sedangkan itu semua bukan salah aku , kenapa aku yang rasanya , kenapa tidak dia . Ya Allah andaikan jika aku boleh bertemu denganMu , ingin sekali aku bertanya kepadaMu ya Allah , apakah maksud kesakitan ini . ingin sekali aku menitiskan airmata dan bermohon kepadaMu agar segala kesakitan ini dapat di hilangkan dari diri ini. ingin sekali ya Allah . Tapi apakan daya .itu semua tidak mungkin terjadi , tapi aku tidak akan menyerah . aku akan sentiasa
cuba dan cuba melepaskan kesakitan ini . :') biarla dia tak tahu apa yang aku rasa , tapi sekurang-kurangnya engkau ada di sisi ku , tiada pengganti buat diriku selain diriMu ya Allah :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Music is life