Hai Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Singgah And Jangan Lupa Follow , Love U All
ツ Bismillahirrahamanirrahim ツ

Isnin, Ogos 12, 2013

Kebahagiaan

mengenali seseorang , memang perkara yang sangat menyeronokan , tetapi bila hati sudah mula berubah menjadi sayang mahupun cinta, maka kesukaran mula menyelit . sayang , kita mudah memberi tahu dia , kalau kita sayangkan dia , tapi kita sukar nak buat dia percayakan kita atau tunjukkan kepada dia , yang kita betul-betul sayangkan dia . Cinta , Cinta datang tanpa di undang dia hadir , secara tiba-tiba , bila diri ini mula rapat dengan dia , kemesraan di antara kita dan dia mula terselah , kita akan dapat rasa apa itu cinta :')
tapi bagi diri aku , cinta tu menyakitkan , sangat menyakitkan , sudahlah tidak diundang , bila dia masuk saja ke dalam hati , hati terus berada dalam keadaan  yang tidak tentu arah , sekjap kecewa , sekejap bahagia , sekejap terluka , aku benci perasaan sebergitu . tapi apa yang aku harapkan semoga bila aku sudah dewasa dan hidup dengan gembira dan bahagia, aku cuma mengharap bahwa cinta itu datang dalam keadaan indah  dan juga biarkan cinta itu pergi dalam keadaan yang tenang , semuanya di tentukan Allah :')  . Hanya Allah yang tahu :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Music is life