Hai Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Singgah And Jangan Lupa Follow , Love U All
ツ Bismillahirrahamanirrahim ツ

Sabtu, Ogos 17, 2013

I feel bad :/

Assalamualaikum . 
Today Rasa Teruk :/ Hm . Semalam call dia , ingat boleh luahkan rasa miss at dia, tp tengok-ii :') benda x baek pulak terjadi . bodohnya kau iera , why kau nangis semalam , yes memang aku rasa bodoh sangat :'( i want cry . cry sepuas-puasnya tanpa reason . teruknya Hm . adakah aku nangis sebab aku bahagia or aku nangis sebab aku jealous or benda lain :( i don't hm , please tell me, what must i do , aku x boleh kawal perasaan semalm then aku marah dia . yes aku teruk aku sedar . memang semua problem kita boleh share with someone . aku pun dha niat nak bagi tahu at true story but . aku tak tahu kenapa aku rasa susah sangat nak cerita at dia why aku nangis i'm so sorry S . Hm :'( menyesal + angry with diri sendiri but di samping tu aku stress juga, stress kena paksa banyak kli dengan dia , :( dia paksa aku . banyak kali untuk suruh aku story at why aku sad . :'( aku bukan taknk story aku x thu macam mana nak cakap :'( . Hm , and semalam pun dia suruh aku nanges sepuas-puasnya okey , aku terima aku terima apa dia minta . Ya Allah sakitnya hati aku semalam . but aku tak kesah :') pape pun aku lega yang sakitnya aku bukan dia :') dia memang tak tahu pape . so biarkan . malam ni apa aku tahu, aku xmau tgur dia now . dengar citer akq dia dah baek now takpela . biar akq dia teman dia , mals aku nak memekak dengan dia :'( Hm 
sad story . Ihateyouman :/

1 ulasan:

  1. kadang kadang Allah nk uji kita dengan semua benda ni, kita kena sabar je :)

    BalasPadam

Music is life