Hai Assalamualaikum , Terima Kasih Kerana Singgah And Jangan Lupa Follow , Love U All
ツ Bismillahirrahamanirrahim ツ

Rabu, Ogos 14, 2013

ImissYoudear !

Assalamualaikum , For Muslim . 
Alhamdulillah aku masih bernafas dan masih mampu melihat Dunia Allah :') today , aku rasa sedih sangat dekat kawan aku sorang ni :') Hm , Dia tak habis-ii kecewa sebab lelaki sorang ni . ye betul , memang susah kita nak kawan perasaan kan ? . tapi apakan daya, nak taknak pun kene lawan juga perasaan tu walaupun sakit . Aku sebagai seorang rakan kepada dia, aku pun tak tahu macam mana nak bantu dia , aku sendiri pun buntu yela budak mentah macam aku ni tak pandai sangat bab-ii cintan cintun ni :( . aku rasa berslah sebenarnya dekat dia , aku tak suka tengok dia sedih . bak kata orang lelaki , perempuan yang menangis memang buruk , kan ? haha mungkin buruk :') aku harap sangat dia tak terlalu fikir pasal lelaki tu , aku tak mau ingatkan dia kembali pasal ex dia :( aku taknak dia sedih and terus-terus menangis sebab lelaki . Ya Allah, nak tahan tu bukannya senang , sakit yang teramat-amatnya sakit hanya Yang Maha Berkuasa saja yang tahu macam mana rasanya sakit tu datang bila menangis :( dear , Friend  please be strong , take your time and please don't cry again . iera x suka lah tengok awak sedih , i will sad too :( . Rest Okey thinking about your self and PMR this year :') focus okey i miss you and love you more .:')
ikhlas to : Puteri Nuraisyah Fitrah <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Music is life